Hola, Francesc!

Tens raó, tant les fletxes com les avpag/repag permeten anar endavant i enrere, però ho fan /de diapositiva en diapositiva/. Jo, el que vull aconseguir és que /dins d'una diapositiva/ pugui anar endavant i enrere en cadascun del elements animats que hi tinc (frases i dibuixos que apareixen seqüencialment). Amb el "botó esquerra" i amb la barra d'espai em van apareixent d'un en un, però em convé fer-ho amb les fletxes (o amb avpag/repag, tant m'és).

Em temo que hauré de canviar la programació del document i posar cada animació en una diapositiva diferent :-( ...

En qualsevol cas, gràcies a tots dos per la rapidesa en les respostes!

G. Enric Carreras