Hola Jordi;
Doncs es clar que estic interessada amb col.laborar amb el Gnome.
M'agradaria molt que em donessis fitxers perquè tu després me'ls poguis
corretgir
Moltes gràcies
Fins aviat
Adelina

On 2/19/07, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

En/na Adelina Ors ha escrit:
> D'acord Quim
> Quan ho tingui fet ja t'ho enviaré
> Fins aviat
> Adelina

Adelina,

Tal com et vaig comentar en el darrer missatge et prego deixis de
treballar
amb els fitxers d'Openoffice.org.

Qualsevol fitxer que enviïs si no té la qualitat mínima que exigim (com
els
que has enviat) es descatarà i es tonarà a assignar a un altre persona,
per la
qualcosa hauràs perdut tu el temps i hauràs causat retards en la traducció
d'Openoffice.org al tenir assignat un fitxer durant un temps que després
es
descarta.

Hi ha altres projectes com el Gnome on hi ha fitxers més petits de
traducció
de documentació i són més assequibles per gent que comença. Veure:
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-2-18.

Si tens interès en col·laborar amb el Gnome jo m'ofereixo a assignar-te
fitxers i corregir les teves traduccions perquè vagis aprenent poca a poc.

Atentament,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/