Καλό μήνα Μαρία. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Η ημέρα των ατόμων με αναπηρία και το τι κάνουν η πολιτεία ή οι συνδικαλιστικοί φορείς. Ειδικά σε ότι αφορά την συγκεκριμένη ημέρα θεωρώ πως δεν είναι κακό με διάφορους τρόπους και δράσεις να υπενθυμήζονται τα αυτονόητα. Σκέψου για παράδειγμα πως ακόμη στο επίπεδο των ανθρώπινων σχέσεων σου έχει τύχει να θυμηθείς έναν άνθρωπο την ημέρα της γιορτής του και στην συνέχεια η σχέση αυτή να αναπτυχθεί.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Μαρια Μανιατακη
Sent: Thursday, December 01, 2016 3:50 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, άντε και... χρόνια μας πολλά

Καλημέρα Και καλό μήνα Κώστα,
Όλα αυτά τα γράφω, γιατί θεωρώ υποκρισία ιδιαίτερα από την πλευρά των επίςημων φορέων να κόπτονται για Τα συλλαλητήρια και τις κινητοποιήσεις που θα οργανώσουν, ενώ όλο τον άλλο χρόνο παραμένουν απαθής και παρακολουθούν τα γεγονότα. Όλο αυτό το παραμύθι δεν με εκφράζει καθόλου. Συνειδητά έχω αποφασίσει να μη συμμετέχω σε καμιά κινητοποίηση κανενός συνδικαλιςτηκού φορέα σε τέτοιες επέτειους. Στις οργανωμένες κινητοποιήσεις που θα γίνουν οποιαδήποτε ημερομηνία του χρόνου θα συμμετέχω. Δε με ενδιαφέρει να υπενθυμίσω την ύπαρξή μου μια φορά το χρόνο στους ξεχασιάρηδες συνανθρώπους μου, (δεν είμαι ο Άγιος Βασίλης Που τα παιδιά τον θυμούνται την παραμονή της Πρωτοχρονιάς)με ενδιαφέρει όμως να με μάθουν βλέποντας με και ζώντας μαζί μου καθημερινά.

Στάλθηκε από το iPhone μου

1 Δεκ 2016, 3:07 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Γεια σου Μαρία. Η καθιέρωση των παγκόσμιων ημερών αποσκοπεί στο να μας υπενθυμήσει ότι πρέπει και τις επόμενες μέρες του χρόνου που ακολουθούν να είμαστε ευαισθητοποιημένοι ωσ προς το θέμα της κάθε ημέρας. Μέρες τέτοιες υπάρχουν όπως ξέρεις για εκατοντάδες ομάδες. Η ημέρα κατά του ρατσισμού, του περιβάλλοντος, της μητέρας, της μουσικής κλπ, κλπ. Επειδή μάλιστα η μνήμη των ανθρώπων πολλές φορές είναι πολύ ασθενής χρειάζεται να υπενθυμίζουμε τα αυτονόητα.