Assalamu'alaykum Wr.Wb.

Rangkayo Rahima Rahim sarato sidang RN.

Alhamdulillah wa syukurillah. nan pintak alah buliah, nan kandak alah
balaku pulo, iyo lah sanang di ati sajuak dalam kiro-kiro. indak
tatampuang jo tapak tangan, jo niru ambo "taangan" (tampuang),
tarimokasi banyak ambo sampaikan ka Rangkayo Rahima Rahim nan alah
maluangkan wakatu untuak mambariakan jawaban.

satantangan "pambarian" Rangkayo Rahima Rahim, lah ambo simak dari
awa sampai akhia, rasono lah cukuk jo samparono, indak dima ka ambo
tukuak jo ditambah, tapi bak kato Rangkayo juo, kok lai lah di Ahmad
Ridha ibn Zainal Arifin ibn Muhammad sarato Sidan RN nak kamanukuak
jo manambah, tantu batarimo suko pulo di ambo, bak kato nan tuo-tuo,
rancak ragi dek banyak rono, bapulang maklum pulo ka Ahmad Ridha ibn
Zainal Arifin ibn Muhammad sarato Sidang RN.

Paralu pulo ambo sampaikan, partanyoan ko timbua dek karano wakatu
maota-ota di Lapau Kopi, ado nan mangatokan kalau "Baralek" ko indak
ado tuntunan / dasar dari Ugamo doh,tapi adolah "buek" adat sajo no,
jadi nan paralu hanyolah Nikah sajo. Lah ambo cubo manyampaikan
sacaro pamikiran ambo sajo, kalau nan "Baralek" tu adolah
marupokan "Raso Syukur" kapado Allah SWT dan sakalian maimbauan atau
malewakan kapado masyarakaik kalau nan laki-laki jo padusi tu alah
Nikah (barumah tanggo), tapi alun ditarimo dek baliau li, mungkin dek
ambo indak (alun) manyampaikan dalil nan sarupo disampaikan Rangkayo
Rahima Rahim (maklum lah nan ambo ko indak mandalami ilimu agamo),
sampai ki kini masalah ko alun juo bakasudahan. Insyaallah bisuak ko
sasudah ambo sampaikan dalil-dalil tu, nan masyalah ko handakno
manjadi salasai dan jaleh, sahingo tasuo handakno "Syara' Mangato
Adat Mamakai (ABS-SBK).

sakali lai ambo manyampaikan tarimo kasi, samoga manjadi amal ibdah
diawak nan basamo
Labiah kurangno, rila jo maaf juo nan bamintak

Wassalamu'alaykum Wr.Wb.

Bandaro Labiah