Waalaikum salaam wr wb.

Sanak ambo Z jo Harman,

Bagi ambo untuak mangkritik itu, indak paralu pulolah sanak
tagak disubarang, indak paralu barinsuik ka tapi, duduak di
tangahpun, bisa juo manyampaikan kritik, samo barek suok jo
kida.

Kok manimbang samo barek
Kok maukua samo panjang
Kok mambilai samo laweh
Kok baragiah samo banyak
Ikolah makasuik adil yang ado dek ambo...

Lamak dek awak katuju dek urang
Tasampai mukasuik mampaelok i
Sanang hati urang mambaco, hilang karuik di kaniang
Nampak dek urang nan bana, manjadi pahalo disisi Allah
Tamotivasi urang untuak barubah
Bakarilahan urang akhianyo
Itulah bahaso kritikan yang ambo pahami

Tapi kalau babeda juo awak dalam caronyo
Bialah basatu tetap awak dalam niaiknyo
Mudah-mudahan tacapai makasuiknyo
Ma'af jo Rila akhianyo

(Mak Bandaro Labiah, pelok i yoh jiko ambo salah dlm bapantun,
maklum baru baraja pulo...)

wassalaam,
Ronald

                      [EMAIL PROTECTED]

                      Sent by:                         To:
[EMAIL PROTECTED]
                      [EMAIL PROTECTED]        cc:

                      ntaunet.org                      Subject:  RE: [EMAIL
PROTECTED] PKS Gelar AKSI bingkainya "Solidaritas Fallujah
                                                        -Iraq"

                      12/01/2004 05:43 PM

                      Please respond to palanta

Assalamu'alaikum Ww

Sanak..., ambo maliek dari sisi nan lain..... iko sabananyo rancak

Ambo maliek bantuak iko...., sanak kan lah tau baa bana awak-ko di siko.....
itu juo nan Da Ronald sadari jikalau mamposting soal PKS- Harman akan
menanggapi panas, si Z akan menanggapi dingin... , "mungkin" simpatisan dan
kader PKS akan takjub... simpatisan dan kader ini misalnya Om Asmardi Arbi,
Om M Dt... (lupo ambo),Susi , Yesi , Garud dll

Nah tanggapan dingin dan panas bukanlah tanggapan ideal nan
diharapkan......tetapi tanggapan panas dan dingin itu mungkin juo nan
postinger harapkan... karena nuansa-nyo akan babeda dibandiangkan jika
semuanya takjub......

Sebenarnya jeweran itulah nan juo postinger inginkan, sehingga postinger
posting artikel tsb......
soalnyo kok ka mandapek tanggapan nan sadonyo positif....yaa.... masukin aje
ke milis PKS........

Soal duga dan praduga....ah.... Da Ronald juga sudah menduga kalau akan
ditanggapi oleh si Z dan Harman....hehehehe.........(kalau si Z sacaro
implisit kalau Harman sacaro explisit di email sabalunnyo)....

Soal untuk malewakan kelemahan partai anda....ah.... nan di posting si Z juo
itu sabananyo....suaro hati surang supir.... nan hak-nyo "tidak-sengaja" di
nihilkan dek ribuan orang , dan mungkin bisa disampaikan ka DPP PKS kalau
itu ado..... itupun bukan dengan mungkasuik manjelek-jelekkan... kritik itu
kan membangun...kok kato rang pembangunan

Soal ado indaknyo menjelek-jelekkan partai....huahahaha...... subjektif
lah.....
Soal kenapa PKS saja yang kena....., hendaknya itu dianggap sabagai suatu
berkah....
soalnyo PKS nan di publish...dan andalah yang di kritisi.......

soal untuak mandorong urang babuek baiak ...... kok kato rang psikologi
(ambo baco dalam salah satu buku text mahasiswa psikologi tingkek dasar) ...
mayoritas manusia itu baiak..., hanyo beberapa gelintir sajo nan
psikopat...... Da Ronal dan dunsanak simpatisan dan kader PKS di RN
berulangkali posting dan ditanggapi ...eh malah mangatokan kalau
ma-uok-uok-i PKS... padahal tanggapan itu positif atau negatif merupakan
pi-ar tidak lansuang untuak anda....
namun harus disadari juo....kadang postingan soal PKS nuansa-nyo agak gimana
gichuuu..... kadang membanggakan diri....aden coiko...waang ndak .... iko
subjektif... namun koreksi diri tantu paralu juo

Soal partai lain tidak pernah di tanggapi....., karena orang partai lain tau
kalau di RN itu milisnya rada spesifik tentang Minangkabau........

Nah ... ambo yakin postinger menyadari hal tsb... itu nan pertamo....

Nan kaduo soal adil dan tidak adil...... : silakan liek nan pertamo

Akhirnya dengan ungkapan">Dan tidak mendiskreditkan partai ini dimuka umum,
adalah salah satu bentuk penghargaan
>saya terhadap pribadi-pribadi yang berniat baik itu  ! "   yaa... biasa aja
>gitu lho..... pls dong ah..... biasa aja.... cuma partai......  ntar malam
>partai petandingan MU vs Arsenal...hehehehe..........

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak - http://www.maninjau.com
Alam Takambang Jadi Guru

> [...]
>?
>
>Terus terang saya anti dengan PDS, tapi saya tidak akan mendiskreditkan
>partai ini
>secara terus menerus di muka umum tanpa ada bukti jelas dan akurat, karena
>saya juga
>tahu pasti ada segelintir satu dua orang yang berniat baik didalam partai
>itu utk kebaikan
>bangsa dan negara.
>Dan tidak mendiskreditkan partai ini dimuka umum, adalah salah satu bentuk
>penghargaan
>saya terhadap pribadi-pribadi yang berniat baik itu !

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are
not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please
notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized
copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly
forbidden.