Merhaba
> hotmailden gmaile geçiþimden bu yana göndermiþ olduðum mailleri listede
> göremiyorum hotmaildeyken göndermiþ olduðum mailler listede ki mailler
> arasýnda yer alýyordu Merakýmdan soruyorum gmailde gönderdiðm mailler
> listeye ulaþmýyormu yoksa ayný gönderici maili olduðu için listeyemi dahil
> olmuyor.Teþekkürler
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/a4ca1b0c/attachment.htm