On 5/4/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote: > > Merhaba > > hotmailden gmaile geçiþimden bu yana göndermiþ olduðum mailleri listede > göremiyorum hotmaildeyken göndermiþ olduðum mailler listede ki mailler > arasýnda yer alýyordu Merakýmdan soruyorum gmailde gönderdiðm mailler > listeye ulaþmýyormu yoksa ayný gönderici maili olduðu için listeyemi dahil > olmuyor.Teþekkürler > >
Merhaba, Bildiðim þudur: Gmail, bir listeye gönderdiðimiz e-posta, o listeden bize tekrar gelince, ikinci bir kez onu "gelen" þekline göstermiyor. Liste arþivine Web'den bakarsanýz, mesajýnýzýn listeye ulaþtýðýný görüyorsunuz. Kurcalamadým ama belki gmail'in kiþisel ayarlar bölümlerinde buna iliþkin bir þey vardýr çünkü aslýna bakýlýrsa bu pek hoþ bir durum deðil ve çok kiþinin bundan dertli olmasý lazým. Ama, bu mesajýmda da göreceðiniz gibi, mesajýnýza listeden bir yanýt geldiðinde onu kendi gönderdiðiniz mesaja yanýt olarak görüyorsunuz gelenler kutunuzda. Her þart altýnda, ben bir daha Hotmail kullanmayý düþünmem bile. Selam, K. Deniz Öðüt
