On 5/4/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:

> > Merhaba
> > hotmailden  gmaile geçiþimden bu yana göndermiþ olduðum mailleri listede
> göremiyorum hotmaildeyken göndermiþ olduðum mailler listede ki mailler
> arasýnda yer alýyordu Merakýmdan soruyorum gmailde gönderdiðm mailler
> listeye ulaþmýyormu yoksa ayný gönderici maili olduðu için listeyemi dahil
> olmuyor.Teþekkürler
> >

Merhaba,

Bildiðim þudur: Gmail, bir listeye gönderdiðimiz e-posta, o listeden
bize tekrar gelince, ikinci bir kez onu "gelen" þekline göstermiyor.
Liste arþivine Web'den bakarsanýz, mesajýnýzýn listeye ulaþtýðýný
görüyorsunuz. Kurcalamadým ama belki gmail'in kiþisel ayarlar
bölümlerinde buna iliþkin bir þey vardýr çünkü aslýna bakýlýrsa bu pek
hoþ bir durum deðil ve çok kiþinin bundan dertli olmasý lazým. Ama, bu
mesajýmda da göreceðiniz gibi, mesajýnýza listeden bir yanýt
geldiðinde onu kendi gönderdiðiniz mesaja yanýt olarak görüyorsunuz
gelenler kutunuzda. Her þart altýnda, ben bir daha Hotmail kullanmayý
düþünmem bile.

Selam,

K. Deniz Öðüt

Cevap