Merhaba Teþekkürler Cevabýnýz ekinde kendi mailimi gördüm hotmail ile farklý bir uygulama gmaildeki hotmail gidenleri arþivlemiyor kaydýný istersem kaydediyordu hoþ bundan sonra bende hotmailden koptum iyi günler
04.05.2006 tarihinde Deniz Ogut <kdenizogut at gmail.com> yazmýþ: > > On 5/4/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote: > > > > Merhaba > > > hotmailden gmaile geçiþimden bu yana göndermiþ olduðum mailleri > listede > > göremiyorum hotmaildeyken göndermiþ olduðum mailler listede ki mailler > > arasýnda yer alýyordu Merakýmdan soruyorum gmailde gönderdiðm mailler > > listeye ulaþmýyormu yoksa ayný gönderici maili olduðu için listeyemi > dahil > > olmuyor.Teþekkürler > > > > > Merhaba, > > Bildiðim þudur: Gmail, bir listeye gönderdiðimiz e-posta, o listeden > bize tekrar gelince, ikinci bir kez onu "gelen" þekline göstermiyor. > Liste arþivine Web'den bakarsanýz, mesajýnýzýn listeye ulaþtýðýný > görüyorsunuz. Kurcalamadým ama belki gmail'in kiþisel ayarlar > bölümlerinde buna iliþkin bir þey vardýr çünkü aslýna bakýlýrsa bu pek > hoþ bir durum deðil ve çok kiþinin bundan dertli olmasý lazým. Ama, bu > mesajýmda da göreceðiniz gibi, mesajýnýza listeden bir yanýt > geldiðinde onu kendi gönderdiðiniz mesaja yanýt olarak görüyorsunuz > gelenler kutunuzda. Her þart altýnda, ben bir daha Hotmail kullanmayý > düþünmem bile. > > Selam, > > K. Deniz Öðüt > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20060504/6e3f3c1e/attachment-0001.htm
