Yanılmıyorsam powersave ile ilgili otomatik başlaması gereken bir servis.
pisi veya kdebase güncellemesi sonrasında sistemi yeniden başlattıktan sonra
çıkıyordu. Bende karşılaştım. Bir kez daha sistemi yeiden başlatırsan
düzeliyor olması lazım.

iyi çalışmalar

2006/7/14, mengucek <mengucek at gmail.com>:
>
> merhaba...
> bağışlayın.. ingilizce bilmiyorum.. :)
> bu gün bilgisayarı-1.1 a'yı- başlatınca ekteki uyarıyı aldım..
> bir kardeş;  bunun ne olduğunu söyleyebilir mi ?
> hoşça kalın :)
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/0eb188c1/attachment.htm
 

Cevap