Yanılmıyorsam powersave ile ilgili otomatik baÅlaması gereken bir servis. pisi veya kdebase güncellemesi sonrasında sistemi yeniden baÅlattıktan sonra çıkıyordu. Bende karÅılaÅtım. Bir kez daha sistemi yeiden baÅlatırsan düzeliyor olması lazım.
iyi çalıÅmalar 2006/7/14, mengucek <mengucek at gmail.com>: > > merhaba... > baÄıÅlayın.. ingilizce bilmiyorum.. :) > bu gün bilgisayarı-1.1 a'yı- baÅlatınca ekteki uyarıyı aldım.. > bir kardeÅ; bunun ne olduÄunu söyleyebilir mi ? > hoÅça kalın :) > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/0eb188c1/attachment.htm
