İstersen bir de Åu komutu dene... service dbus restart
olmazsa service dbus start de... Ama ben 1.1 kullanmıyorum. DuyduÄumu söyledim... 2006/7/14, Tuncay Er <tunc.eraltay at gmail.com>: > > İlgili komut belirtilen dizinde mevcut deÄil. Daha uzman bir arkadaÅın > yorumunu alabiliriz . EÄer hata kaydına gerek varsa geliÅtiricilerin > onayı > ile (emin olduktan sonra) açabilirsin. > > 2006/7/14, Tuncay Er <tunc.eraltay at gmail.com>: > > > Yanılmıyorsam powersave ile ilgili otomatik baÅlaması gereken bir > > servis. pisi veya kdebase güncellemesi sonrasında sistemi yeniden > > baÅlattıktan sonra çıkıyordu. Bende karÅılaÅtım. Bir kez daha > > sistemi yeiden > > baÅlatırsan düzeliyor olması lazım. > > > > iyi çalıÅmalar > > > > 2006/7/14, mengucek <mengucek at gmail.com>: > > > > > > merhaba... > > baÄıÅlayın.. ingilizce bilmiyorum.. :) > > bu gün bilgisayarı-1.1 a'yı- baÅlatınca ekteki uyarıyı aldım.. > > bir kardeÅ; bunun ne olduÄunu söyleyebilir mi ? > > hoÅça kalın :) > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- BuÄrahan Korkmaz -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/3f83068c/attachment.html
