İlgili komut belirtilen dizinde mevcut değil.  Daha uzman bir arkadaşın
yorumunu alabiliriz .  Eğer hata kaydına gerek varsa geliştiricilerin onayı
ile (emin olduktan sonra) açabilirsin.

2006/7/14, Tuncay Er <tunc.eraltay at gmail.com>:
>
> Yanılmıyorsam powersave ile ilgili otomatik başlaması gereken bir servis.
> pisi veya kdebase güncellemesi sonrasında sistemi yeniden başlattıktan 
> sonra
> çıkıyordu. Bende karşılaştım. Bir kez daha sistemi yeiden başlatırsan
> düzeliyor olması lazım.
>
> iyi çalışmalar
>
> 2006/7/14, mengucek <mengucek at gmail.com>:
> >
> > merhaba...
> bağışlayın.. ingilizce bilmiyorum.. :)
> bu gün bilgisayarı-1.1 a'yı- başlatınca ekteki uyarıyı aldım..
> bir kardeş;  bunun ne olduğunu söyleyebilir mi ?
> hoşça kalın :)
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/bb34a2a4/attachment.htm
 

Cevap