İlgili komut belirtilen dizinde mevcut deÄil. Daha uzman bir arkadaÅın yorumunu alabiliriz . EÄer hata kaydına gerek varsa geliÅtiricilerin onayı ile (emin olduktan sonra) açabilirsin.
2006/7/14, Tuncay Er <tunc.eraltay at gmail.com>: > > Yanılmıyorsam powersave ile ilgili otomatik baÅlaması gereken bir servis. > pisi veya kdebase güncellemesi sonrasında sistemi yeniden baÅlattıktan > sonra > çıkıyordu. Bende karÅılaÅtım. Bir kez daha sistemi yeiden baÅlatırsan > düzeliyor olması lazım. > > iyi çalıÅmalar > > 2006/7/14, mengucek <mengucek at gmail.com>: > > > > merhaba... > baÄıÅlayın.. ingilizce bilmiyorum.. :) > bu gün bilgisayarı-1.1 a'yı- baÅlatınca ekteki uyarıyı aldım.. > bir kardeÅ; bunun ne olduÄunu söyleyebilir mi ? > hoÅça kalın :) > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/bb34a2a4/attachment.htm
