Hangi sistemden baÄlanıyorsun ve nereden (yahoo vs.) yazıyorsun?
2006/7/14, Wind Force <windforceenergy at yahoo.com>: > > emaillerinizi kuyamiyorum neden?bu sorununasil giderebilrim > > ------------------------------ > Do you Yahoo!? > Next-gen email? Have it all with the all-new Yahoo! Mail > Beta.<http://us.rd.yahoo.com/evt=42241/*http://advision.webevents.yahoo.com/handraisers> > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/80bb2a02/attachment.html
