+1



Yahya A. ERTURAN wrote On 14-07-2006 15:17:
> // Encoding Charset: UTF-8 //
>
> Maalesef bu dikkatsizlik çoðu arkadaþta var, çözüm þu arkadaþým.
> Gönder/Al/Yanýtla düðmelerinin olduðu üstteki çubuða sað týkla, Karakter 
> Kodlamasý menüsünü oraya ekle, ve Otomatik Tanýma'yý seç. Bu sorunu büyük 
> ihtimalle çözer, ancak bazý mesajlar geliyor ki, nadir de olsa, bunlar için 
> Kümeleri taraman gerekebiliyor. En çok kullanýlan kümeler;
>
> Türkçe iso-8859-9
> Türkçe windows1254
> Batý Avrupa windows1252
> Batý Avrupa iso-8959-1/14/15
> Unicode UTF-8
>
> Eðer tüm arkadaþlar, Pardus'un da temel aldýðý Unicode utf-8 karakter 
> kodlamasýný kullanýrsa, bunlara hiç gerek kalmayacak.
>
> KMail ayarlarýndan, kullanacaðýn karakter kümelerini utf-8 olarak ayarlaman 
> senin mesajlarýnýn da rahat okunmasýna yardýmcý olacaktýr. Çoðunlukla yahoo 
> ve msn kaynaklý mesajlarda yaþanýyor bu problem. En iyi yöntem Kontakt 
> kullanmak. Ýlla web'den göndereceðim diyorsanýz,  utf-8 desteklediði için 
> gmail'i tavsiye ederim. Kolay gelsin,
>
> Friday 14 July 2006 15:01 tarihinde, Wind Force þunlarý yazmýþtý: 
>   
>> emaillerinizi kuyamiyorum neden?bu sorununasil giderebilrim
>>     

Cevap