+1
Yahya A. ERTURAN wrote On 14-07-2006 15:17: > // Encoding Charset: UTF-8 // > > Maalesef bu dikkatsizlik çoðu arkadaþta var, çözüm þu arkadaþým. > Gönder/Al/Yanýtla düðmelerinin olduðu üstteki çubuða sað týkla, Karakter > Kodlamasý menüsünü oraya ekle, ve Otomatik Tanýma'yý seç. Bu sorunu büyük > ihtimalle çözer, ancak bazý mesajlar geliyor ki, nadir de olsa, bunlar için > Kümeleri taraman gerekebiliyor. En çok kullanýlan kümeler; > > Türkçe iso-8859-9 > Türkçe windows1254 > Batý Avrupa windows1252 > Batý Avrupa iso-8959-1/14/15 > Unicode UTF-8 > > Eðer tüm arkadaþlar, Pardus'un da temel aldýðý Unicode utf-8 karakter > kodlamasýný kullanýrsa, bunlara hiç gerek kalmayacak. > > KMail ayarlarýndan, kullanacaðýn karakter kümelerini utf-8 olarak ayarlaman > senin mesajlarýnýn da rahat okunmasýna yardýmcý olacaktýr. Çoðunlukla yahoo > ve msn kaynaklý mesajlarda yaþanýyor bu problem. En iyi yöntem Kontakt > kullanmak. Ýlla web'den göndereceðim diyorsanýz, utf-8 desteklediði için > gmail'i tavsiye ederim. Kolay gelsin, > > Friday 14 July 2006 15:01 tarihinde, Wind Force þunlarý yazmýþtý: > >> emaillerinizi kuyamiyorum neden?bu sorununasil giderebilrim >>
