// Encoding Charset: UTF-8 //

Maalesef bu dikkatsizlik çoðu arkadaþta var, çözüm þu arkadaþým.
Gönder/Al/Yanýtla düðmelerinin olduðu üstteki çubuða sað týkla, Karakter 
Kodlamasý menüsünü oraya ekle, ve Otomatik Tanýma'yý seç. Bu sorunu büyük 
ihtimalle çözer, ancak bazý mesajlar geliyor ki, nadir de olsa, bunlar için 
Kümeleri taraman gerekebiliyor. En çok kullanýlan kümeler;

Türkçe iso-8859-9
Türkçe windows1254
Batý Avrupa windows1252
Batý Avrupa iso-8959-1/14/15
Unicode UTF-8

Eðer tüm arkadaþlar, Pardus'un da temel aldýðý Unicode utf-8 karakter 
kodlamasýný kullanýrsa, bunlara hiç gerek kalmayacak.

KMail ayarlarýndan, kullanacaðýn karakter kümelerini utf-8 olarak ayarlaman 
senin mesajlarýnýn da rahat okunmasýna yardýmcý olacaktýr. Çoðunlukla yahoo 
ve msn kaynaklý mesajlarda yaþanýyor bu problem. En iyi yöntem Kontakt 
kullanmak. Ýlla web'den göndereceðim diyorsanýz,  utf-8 desteklediði için 
gmail'i tavsiye ederim. Kolay gelsin,

Friday 14 July 2006 15:01 tarihinde, Wind Force þunlarý yazmýþtý: 
> emaillerinizi kuyamiyorum neden?bu sorununasil giderebilrim

-- 
Yahya Abdulkadir ERTURAN
Intr'l Trade Specialist

Encoding Charset: UTF-8

Pardus means freedom in Turkish!

Cevap