sevgili arkadaslar linux tabanli bir isletim sistemine yeni gececek olan ve yaklasik 16 yýlldýr microsoft kullanan birisine tavsiyeleriniz nelerdir? -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/5166858e/attachment.htm
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? wind force
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? Ümran Kamar
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? Nihad Karslı
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? mengucek
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1.a2 Onder Arslan
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? huseyin bilen
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? Yahya A. ERTURAN
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? Görkem Çetin
- [Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir? huseyin bilen
