Arkadaþým 16 yýllýk microsoft kullanýcýsý olarak belli alýþkanlýklar yer etmiþ olmasýna raðmen Pardusla yola çýkarsanýz Kýsa zamanda 16 yýllýk alýþkanlýðýnýzdan kurtulur.Engin açýk kaynak kodlu bir iþletim sistemiyle eski alýþkanlýklarýnýzý unutursunuz ben 5 Ay içinde 7 veya 8 defa winxp açtým oda güncellemeler ve virüs tarama programýný güncelleme ve Almanya ile skype görüntülü iletiþim için kullandým.Oppen Office de çabuk kazandýðým alýþkanlýk Microsoft Office de kazandýðým alýþkanlýðýn yanýnda sür olarak mukayese edersek 1/10 kadar süreyi kapsýyor.Bir kere karar verin tavsiyem yola Pardus ile çýkmanýz.Ýyi geceler
14.07.2006 tarihinde wind force <windforceenergy at gmail.com> yazmýþ: > > sevgili arkadaslar > linux tabanli bir isletim sistemine yeni gececek olan ve yaklasik 16 > yýlldýr microsoft kullanan birisine tavsiyeleriniz nelerdir? > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/9446e4a7/attachment-0001.htm
