huseyin bilen wrote On 14-07-2006 22:20:
> Arkadaþým
> 16 yýllýk microsoft kullanýcýsý olarak belli alýþkanlýklar yer etmiþ 
> olmasýna raðmen Pardusla yola çýkarsanýz Kýsa zamanda 16 yýllýk 
> alýþkanlýðýnýzdan kurtulur.Engin açýk kaynak kodlu bir iþletim 
> sistemiyle eski alýþkanlýklarýnýzý unutursunuz ben 5 Ay içinde 7 veya 
> 8 defa winxp açtým oda güncellemeler ve virüs tarama programýný 
> güncelleme ve Almanya ile skype görüntülü iletiþim için 
> kullandým.Oppen Office de çabuk kazandýðým alýþkanlýk Microsoft Office 
> de kazandýðým alýþkanlýðýn yanýnda sür olarak mukayese edersek 1/10 
> kadar süreyi kapsýyor.Bir kere karar verin tavsiyem yola Pardus ile 
> çýkmanýz.Ýyi geceler

Merhaba

Hüseyin bey, tekrar ilginize teþekkürler. Nedense artýk ilk iki cümleyi 
okuduktan sonra "tamam, bu e-posta Hüseyin Bilen'den gelmiþ" diyorum 
kendi kendime. Sizi etrafýmýza örnek gösteriyoruz, saðolun, varolun.

Ýyi çalýþmalar
Görkem

Cevap