huseyin bilen wrote On 14-07-2006 22:20: > Arkadaþým > 16 yýllýk microsoft kullanýcýsý olarak belli alýþkanlýklar yer etmiþ > olmasýna raðmen Pardusla yola çýkarsanýz Kýsa zamanda 16 yýllýk > alýþkanlýðýnýzdan kurtulur.Engin açýk kaynak kodlu bir iþletim > sistemiyle eski alýþkanlýklarýnýzý unutursunuz ben 5 Ay içinde 7 veya > 8 defa winxp açtým oda güncellemeler ve virüs tarama programýný > güncelleme ve Almanya ile skype görüntülü iletiþim için > kullandým.Oppen Office de çabuk kazandýðým alýþkanlýk Microsoft Office > de kazandýðým alýþkanlýðýn yanýnda sür olarak mukayese edersek 1/10 > kadar süreyi kapsýyor.Bir kere karar verin tavsiyem yola Pardus ile > çýkmanýz.Ýyi geceler
Merhaba Hüseyin bey, tekrar ilginize teþekkürler. Nedense artýk ilk iki cümleyi okuduktan sonra "tamam, bu e-posta Hüseyin Bilen'den gelmiþ" diyorum kendi kendime. Sizi etrafýmýza örnek gösteriyoruz, saðolun, varolun. Ýyi çalýþmalar Görkem
