Alfa 1 de oluyordu. Alfa 2 de sorun kalmadı ama siz hangisini kuruyorsunuz. 1.0 mı 1.1 mi?
2006/7/18, HAKAN <hakanalat at yahoo.com>: > > bende size katılmak istiyorum ama bi türlü pardus'um açılmıyor(%70 lik > kısımdan sonra sistem yuklemesi duruyor).Bu problemi nasıl aÅabilirim. > > acer 5602 wlmi > > > CALISMALARINIZDA BASARILAR. > > ------------------------------ > Yahoo! Music Unlimited - Access over 1 million songs. Try it > free.<http://pa.yahoo.com/*http://us.rd.yahoo.com/evt=36035/*http://music.yahoo.com/unlimited/+%0A> > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- BuÄrahan Korkmaz -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/b8b4550a/attachment.htm
