1,5 saniye iyi bir süre, ama bende 5-6 saniye sürüyordu özellikle ilk
acilista, daha sonra acilan pencerelerde biraz daha hizlaniyordu. Kullanisi
sirasinda hic bir yavaslik yoktu. Hic alakasi olmayabilir ama bir sürü
bookmark vardi, belki ilk acilista bunlari yüklemesi zaman aliyor olabilir.
islemci: Amd Athlon xp 3000 (di sanirim, bilgisayarimdan uzaktayim :( )
ram: 256 mb ram

2006/7/18, Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com>:
>
>  1,5 sn' de açýlýp öntanýmlý web sayfasýný yüklüyor..Bu mudur yavaþ..Bana
> göre oldukça iyi..Bu biraz bilgisayarýnýzzýn donaným bileþenleri ile de
> ilgili..(RAM, Ýþlemci v.b)
>
>
> ----- Original Message -----
> *From:* selim ok <selimok at gmail.com>
> *To:* pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> *Sent:* Tuesday, July 18, 2006 7:00 PM
> *Subject:* Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2
>
> Firefox'un yavas acilmasi 1.0'da da dikkatimi cekmisti, firefox ile ilgili
> bir sorun mu acaba diyecegim ama, baska dagitimlarda daha hizli aciliyor
> bence.
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/031eccc0/attachment.htm
 

Cevap