1,5 sn' de açilip öntanimli web sayfasini yüklüyor..Bu mudur yavas..Bana göre oldukça iyi..Bu biraz bilgisayarinizzin donanim bilesenleri ile de ilgili..(RAM, Islemci v.b)
----- Original Message ----- From: selim ok To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr Sent: Tuesday, July 18, 2006 7:00 PM Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2 Firefox'un yavas acilmasi 1.0'da da dikkatimi cekmisti, firefox ile ilgili bir sorun mu acaba diyecegim ama, baska dagitimlarda daha hizli aciliyor bence. ------------------------------------------------------------------------------ _______________________________________________ Pardus-kullanicilari mailing list Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/b8e3450d/attachment.htm
