merhaba.. mesajlarý takip edemedim ama.. eðer "/var/cache/pisi/packages" dizinini bilerek ya da bilmeyerek sildiyseniz.. boþ olmasý normal.. (lazým deðilse silmenin bir sakýncasý yok) siz yeni paket yükleyene kadar orasý boþ kalacak.. :) yanlýþ hatýrlamýyorsam.. "paket yöneticisinde" paketleri göremiyorum diyordunuz.. veri tabanýný güncelleyince; onlar yerine geldiyse ve baþka sorun yaþamýyorsanýz.. sizin sorunuz yok :)
malesef yerine gelmedi ille "/var/cache/pisi/packages" dizininde paket göreyim diyorsan.. daha önce olmayan bir paket yükle.. olsun :) denedim ancak snr at snrtr ~ $ sudo pisi it gaim Password: Emniyet mandalý: taban sistem bileþeni system.base bulunamadý Program sonlandýrýldý. Paket gaim bulunamadý Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz. Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn. bilmediðim-anlamadýðým bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim.. kolay gelsin.. bilakis çok teþekkür ederim system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için önemli bir adým atabileceðiz hoþçakalýn
