merhaba..
mesajlarý takip edemedim ama..
eðer "/var/cache/pisi/packages" dizinini bilerek ya da bilmeyerek 
sildiyseniz.. boþ olmasý normal.. (lazým deðilse silmenin bir sakýncasý yok)
siz yeni paket yükleyene kadar orasý boþ kalacak.. :)
yanlýþ hatýrlamýyorsam.. "paket yöneticisinde" paketleri göremiyorum 
diyordunuz.. veri tabanýný güncelleyince; onlar yerine geldiyse ve baþka 
sorun yaþamýyorsanýz.. sizin sorunuz yok :)

malesef yerine gelmedi


ille "/var/cache/pisi/packages" dizininde paket göreyim diyorsan..
daha önce olmayan bir paket yükle.. olsun :)

denedim ancak
snr at snrtr ~ $ sudo pisi it gaim
Password:
Emniyet mandalý: taban sistem bileþeni system.base bulunamadý
Program sonlandýrýldý.
Paket gaim bulunamadý
Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn.


bilmediðim-anlamadýðým bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim..
kolay gelsin..

bilakis çok teþekkür ederim system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için 
önemli bir adým atabileceðiz
hoþçakalýn

Cevap