merhaba..
güncellemeleri sorunsuz yaptým.. :)
ve çaktýrmadan "1.1 beta1" olmuþum.. :D
bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olasý bir 
kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açýlmayabileceði ihtimali var..
acaba bu olasýlýða önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk aþamada 
yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiþ olur muyuz ?
güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?..

hoþça kalýn.. 

Cevap