merhaba.. güncellemeleri sorunsuz yaptým.. :) ve çaktýrmadan "1.1 beta1" olmuþum.. :D bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olasý bir kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açýlmayabileceði ihtimali var.. acaba bu olasýlýða önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk aþamada yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiþ olur muyuz ? güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?..
hoþça kalýn..
