Akþam yaparsan uludað grubu iþte olmadýðý için fazla problem yaþanmaz ;)

12.10.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ:
>
> merhaba..
> güncellemeleri sorunsuz yaptým.. :)
> ve çaktýrmadan "1.1 beta1" olmuþum.. :D
> bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olasý bir
> kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açýlmayabileceði ihtimali var..
> acaba bu olasýlýða önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk
> aþamada
> yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiþ olur muyuz ?
> güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?..
>
> hoþça kalýn..
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/66555bdd/attachment.htm
 

Cevap