Akþam yaparsan uludað grubu iþte olmadýðý için fazla problem yaþanmaz ;)
12.10.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ: > > merhaba.. > güncellemeleri sorunsuz yaptým.. :) > ve çaktýrmadan "1.1 beta1" olmuþum.. :D > bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olasý bir > kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açýlmayabileceði ihtimali var.. > acaba bu olasýlýða önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk > aþamada > yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiþ olur muyuz ? > güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?.. > > hoþça kalýn.. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/66555bdd/attachment.htm
