gercekten 1.1beta1 durumu var mi?
atladik mi...

mengucek <mengucek at gmail.com> yazdı: merhaba..
güncellemeleri sorunsuz yaptım.. :)
ve çaktırmadan "1.1 beta1" olmuşum.. :D
bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olası bir 
kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açılmayabileceği ihtimali var..
acaba bu olasılığa önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk 
aşamada 
yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiş olur muyuz ?
güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?..

hoşça kalın.. 
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari


                
---------------------------------
Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! 
Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/211d918c/attachment.html
 

Cevap