gercekten 1.1beta1 durumu var mi? atladik mi... mengucek <mengucek at gmail.com> yazdı: merhaba.. güncellemeleri sorunsuz yaptım.. :) ve çaktırmadan "1.1 beta1" olmuÅum.. :D bu arada: (haddim olmayarak).. xorg güncellemesi nedeniyle.. olası bir kesilme-iptal durumunda; -galiba- sistemin açılmayabileceÄi ihtimali var.. acaba bu olasılıÄa önlem olarak.. openoffice ve benzeri paketleri ilk aÅamada yüklemeyerek.. güncellemeleri daha temkinli-tedbirli indirmiÅ olur muyuz ? güncelleme yapacaklara bunu önerebilir miyiz ?..
hoÅça kalın.. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari mailing list Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari --------------------------------- Yahoo! kullaniyor musunuz? Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Postaâda http://tr.mail.yahoo.com -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061012/211d918c/attachment.html
