On Fri, 13 Oct 2006 22:00:26 +0300 Said AKSARI <saidaksari at gmail.com> wrote:
> PyWireless - Kablosuz að baðlantý durumunu gösteren bir uygulama depoda > görünüyor. Yalnýz bu tray-icon olarak görünüyor. Baþka yolu varsa da göremedim. Benim istediðim programcýk, ekranýn üst kenarýnýn ortasýnda sürekli görünür þekilde olan birþeydi. Bilenler için Windows daki terminal server istemcisinin üst kýsmý gibi diyebilirim. Teþekkürler.
