bahsettiÄiniz Åey knetstats pisiden kurabilirsiniz
13.10.2006 tarihinde Yılmaz Bilgili <ybilgili at yahoo.com> yazmıÅ: > > On Fri, 13 Oct 2006 22:00:26 +0300 > Said AKSARI <saidaksari at gmail.com> wrote: > > > PyWireless - Kablosuz aÄ baÄlantı durumunu gösteren bir uygulama depoda > > görünüyor. > > > Yalnız bu tray-icon olarak görünüyor. BaÅka yolu varsa da göremedim. > Benim > istediÄim programcık, ekranın üst kenarının ortasında sürekli > görünür > Åekilde olan birÅeydi. Bilenler için Windows daki terminal server > istemcisinin üst kısmı gibi diyebilirim. > > TeÅekkürler. > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061013/d2e14cd6/attachment.htm
