On Fri, 13 Oct 2006 23:53:57 +0300 "Uður Çetin" <ugur.jnmbk at gmail.com> wrote:
> bahsettiðiniz þey knetstats > pisiden kurabilirsiniz O da deðil. Bu arada aradýðým þeyi buldum. http://sanat.pardus.org.tr/preview.php?id=33 Buradaki WiFi yazan zamazingo, adý neyse bilmiyorum.
