On Fri, 13 Oct 2006 23:53:57 +0300
"Uður Çetin" <ugur.jnmbk at gmail.com> wrote:

> bahsettiðiniz þey knetstats
> pisiden kurabilirsiniz

O da deðil. Bu arada aradýðým þeyi buldum.

http://sanat.pardus.org.tr/preview.php?id=33

Buradaki WiFi yazan zamazingo, adý neyse bilmiyorum.

Cevap