Merhaba, 14 Eki 2006 Cts 14:14 tarihinde, Tugay TORUN Åunları yazmıÅtı: > ARKADAÅLAR SELAM PARDUSU VMWARE ÃZERİNE KURMAYI BAÅARAN VARMI? EÄER VAR > İSE > NELERE DİKKAT ETMEMİZ GEREKTİÄİ KONUSUNDA BİLGİ VERİRSE ÃOK MEMNUN > OLURUM.... Listeye üye olduÄunuzda gelen ilk e-postayı okumadan sildiÄinizi düÅünmeli miyiz acaba?
O mesajda tamamen büyük harfle yazarsanız baÄırdıÄınız anlamına geleceÄi ve bunun hoÅ karÅılanmadıÄı uyarısına yer vermiÅtik. Listeye bir soru sormadan önce Pardus kaynaklarında bir arama yapmanızın vakit ve enerji tasarrufu saÄlayacaÄı konusunda da bir öneride bulunmuÅtuk. SorduÄunuz soru, daha önce defalarca sorulduÄu için http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Pardus%27a_VMWare_Kurulumu adresinde belgelendi. Bir çok baÅka merak edilen sorunun yanıtına da http://www.pardus-wiki.org adresinden ulaÅılabiliyor. Bu bilgi web sitemizin ana sayfasında yazıyor. WMWare konusunda yeterli olur umarım... -- Koray Löker /// Ãzgür iÅletim sistemi: http://www.pardus.org.tr /// -------------- sonraki bölüm -------------- Yazı olmayan bir eklenti temizlendi... İsim: kullanılamıyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Tanım: kullanılamıyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/d71694b3/attachment.pgp
