Selam arkadaþým. Býr defasýnda ben kurmuþtum.Sadece HDD yi ÝDE olarak ayarlaman gerekiyor. Kolay gelsin
Tugay TORUN yazmýþ: > ARKADAÞLAR SELAM PARDUSU VMWARE ÜZERÝNE KURMAYI BAÞARAN VARMI? EÐER > VAR ÝSE NELERE DÝKKAT ETMEMÝZ GEREKTÝÐÝ KONUSUNDA BÝLGÝ VERÝRSE ÇOK > MEMNUN OLURUM.... > > SAYGILAR.... > ------------------------------------------------------------------------ > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari >
