14 Eki 2006 Cts 17:04 tarihinde, Hikmet TEMÝZ þunlarý yazmýþtý: 
> Selam arkadaþým. Býr defasýnda ben kurmuþtum.Sadece  HDD yi ÝDE olarak
> ayarlaman gerekiyor. Kolay gelsin

Artýk bunu yapmanýza da gerek yok, öntanýmlý ayarlarý neyse 
kullanabilirsiniz...

-- 
S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/97d2237c/attachment.pgp
 

Cevap