14 Eki 2006 Cts 17:04 tarihinde, Hikmet TEMÝZ þunlarý yazmýþtý: > Selam arkadaþým. Býr defasýnda ben kurmuþtum.Sadece HDD yi ÝDE olarak > ayarlaman gerekiyor. Kolay gelsin
Artýk bunu yapmanýza da gerek yok, öntanýmlý ayarlarý neyse kullanabilirsiniz... -- S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/97d2237c/attachment.pgp
