Nette gezinirken sorunuza cevap olabilecek bir adresle karþýlaþtým http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Pardus_paketlerini_guncelleyip_ISO_dosyasi_yaratmak
02.12.2006 tarihinde Fatih Genç <komuthan at gmail.com> yazmýþ: > > 1-Elinizdeki pardus 2007 cdsi ile kurulum yapýn > 2-/var/cache/pisi/packages klasörünü bir usb diske kopyalayýn ve yeni > kurduðunuz sistemde ayný yere yapýþtýrýn > 3-Pisi Grafik arayüzü ile güncelleme yapýn yeni paketleri indirmeden > sistem güncellenecektir > > 2006/12/1, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>: > > > > Merhaba , > > Öncelikle tüm geliþtiricilerimize çok teþekkür ederim.Ellerineemeklerine > > saðlýk.Rc kullanýyorum . Beta2 yi güncelleþtirme suretiyle Rc > > sürümünü elde ettim. Ancak þu an kullanmakta olduðum bu Rc sürümünden bir > > iso dosyasý oluþturmak ve bunnu baþka makinalara da kurmak isterim. Acaba > > bu mümkün mü ? Ýyi çalýþmalar. > > > > -- > > TCDD 3.Bölge Müdürlüðü > > Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü > > Harita Mühendisi > > (232) 464 31 31/4458-4388 > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > -- > Fatih Genç > http://fatihgenc.pandela.net -- Fatih Genç http://fatihgenc.pandela.net -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/9cdf3e9f/attachment.html
