Nette gezinirken sorunuza cevap olabilecek bir adresle karþýlaþtým
http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Pardus_paketlerini_guncelleyip_ISO_dosyasi_yaratmak

02.12.2006 tarihinde Fatih Genç <komuthan at gmail.com> yazmýþ:
>
> 1-Elinizdeki pardus 2007 cdsi ile kurulum yapýn
> 2-/var/cache/pisi/packages klasörünü bir usb diske kopyalayýn ve yeni
> kurduðunuz sistemde ayný yere yapýþtýrýn
> 3-Pisi Grafik arayüzü ile güncelleme yapýn yeni paketleri indirmeden
> sistem güncellenecektir
>
> 2006/12/1, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>:
> >
> > Merhaba ,
> > Öncelikle tüm geliþtiricilerimize çok teþekkür ederim.Ellerineemeklerine
> > saðlýk.Rc kullanýyorum . Beta2 yi  güncelleþtirme suretiyle   Rc
> > sürümünü elde ettim. Ancak þu an kullanmakta olduðum  bu Rc  sürümünden bir
> > iso  dosyasý oluþturmak ve bunnu baþka makinalara da kurmak isterim. Acaba
> > bu mümkün mü ? Ýyi çalýþmalar.
> >
> > --
> > TCDD 3.Bölge Müdürlüðü
> > Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü
> > Harita Mühendisi
> > (232) 464 31 31/4458-4388
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
>
> --
> Fatih Genç
> http://fatihgenc.pandela.net




-- 
Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/9cdf3e9f/attachment.html
 

Cevap