1-Elinizdeki pardus 2007 cdsi ile kurulum yapýn
2-/var/cache/pisi/packages klasörünü bir usb diske kopyalayýn ve yeni
kurduðunuz sistemde ayný yere yapýþtýrýn
3-Pisi Grafik arayüzü ile güncelleme yapýn yeni paketleri indirmeden sistem
güncellenecektir

2006/12/1, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>:
>
> Merhaba ,
> Öncelikle tüm geliþtiricilerimize çok teþekkür ederim.Ellerine emeklerine
> saðlýk.Rc kullanýyorum . Beta2 yi  güncelleþtirme suretiyle   Rc sürümünü
> elde ettim. Ancak þu an kullanmakta olduðum  bu Rc  sürümünden bir iso
> dosyasý oluþturmak ve bunnu baþka makinalara da kurmak isterim. Acaba bu
> mümkün mü ? Ýyi çalýþmalar.
>
> --
> TCDD 3.Bölge Müdürlüðü
> Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü
> Harita Mühendisi
> (232) 464 31 31/4458-4388
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/94b56af4/attachment.htm
 

Cevap