1-Elinizdeki pardus 2007 cdsi ile kurulum yapýn 2-/var/cache/pisi/packages klasörünü bir usb diske kopyalayýn ve yeni kurduðunuz sistemde ayný yere yapýþtýrýn 3-Pisi Grafik arayüzü ile güncelleme yapýn yeni paketleri indirmeden sistem güncellenecektir
2006/12/1, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>: > > Merhaba , > Öncelikle tüm geliþtiricilerimize çok teþekkür ederim.Ellerine emeklerine > saðlýk.Rc kullanýyorum . Beta2 yi güncelleþtirme suretiyle Rc sürümünü > elde ettim. Ancak þu an kullanmakta olduðum bu Rc sürümünden bir iso > dosyasý oluþturmak ve bunnu baþka makinalara da kurmak isterim. Acaba bu > mümkün mü ? Ýyi çalýþmalar. > > -- > TCDD 3.Bölge Müdürlüðü > Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü > Harita Mühendisi > (232) 464 31 31/4458-4388 > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- Fatih Genç http://fatihgenc.pandela.net -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/94b56af4/attachment.htm
