nero ile yedekleyip iso dosyasýný yazdýrdým ama kurmak istediðimde sürüm notlarý çýkýyor kurulum baþlamýyor ne yapayým -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/b8a424b4/attachment.html
- [Pardus-kullanicilari] pardus kurulan cd onder uysal
- [Pardus-kullanicilari] pardus kurulan cd Selim Tavşan
- [Pardus-kullanicilari] pardus kurulan cd Ahmet Emre Aladağ
- [Pardus-kullanicilari] pardus kurulan cd onder uysal
- [Pardus-kullanicilari] pardus kurulan ... Selim Tavşan
