03.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmýþ:
>
> nero ile yedekleyip iso dosyasýný yazdýrdým ama kurmak istediðimde sürüm
> notlarý çýkýyor kurulum baþlamýyor ne yapayým


sistemi cd-rom dan baþlatýnca mý sürüm notlarý geliyor? yoksa windowstayken
cdyi takýnca mý?
biraz daha detaylý yazar mýsýnýz? ben anlayamadým...
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/6bc4aadb/attachment.htm
 

Cevap