Evet, muhtemelen CD'yi windowstayken taktýnýz. Yapmanýz gereken, CD'yi takýp bilgisayarýnýzý yeniden baþlatmak, böylece bilgisayarýn CD'den okuyarak kuruluma baþlamasýný saðlamak. Bilgisayarýnýz muhtemelen baþlangýçta cd'den okumayý dener. Eðer Pardus cd'sini es geçip windowsu açmaya kalkýyorsa BIOS ayarlarýný kurcalamak gerekecek. (Booting order)
Biosa da f10,f4,del gibi tuþlardan birisiyle girilebiliyor(anakarttan anakarta deðiþiyor). Bir de eðer toshiba dizüstünüz varsa, onlarda bilgisayar yeniden baþlar baþlamaz F12'ye sürekli basýn, karþýnýza çýkacak listede CD-ROM'u seçin. 03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ: > > > > 03.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmýþ: > > > > nero ile yedekleyip iso dosyasýný yazdýrdým ama kurmak istediðimde sürüm > > notlarý çýkýyor kurulum baþlamýyor ne yapayým > > > sistemi cd-rom dan baþlatýnca mý sürüm notlarý geliyor? yoksa > windowstayken cdyi takýnca mý? > biraz daha detaylý yazar mýsýnýz? ben anlayamadým... > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/f20215d8/attachment.htm
