Evet, muhtemelen CD'yi windowstayken taktýnýz. Yapmanýz gereken, CD'yi takýp
bilgisayarýnýzý yeniden baþlatmak, böylece bilgisayarýn CD'den okuyarak
kuruluma baþlamasýný saðlamak. Bilgisayarýnýz muhtemelen baþlangýçta cd'den
okumayý dener. Eðer Pardus cd'sini es geçip windowsu açmaya kalkýyorsa BIOS
ayarlarýný kurcalamak gerekecek. (Booting order)

Biosa da f10,f4,del gibi tuþlardan birisiyle girilebiliyor(anakarttan
anakarta deðiþiyor).

Bir de eðer toshiba dizüstünüz varsa, onlarda bilgisayar yeniden baþlar
baþlamaz F12'ye sürekli basýn, karþýnýza çýkacak listede CD-ROM'u seçin.

03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ:
>
>
>
> 03.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmýþ:
> >
> > nero ile yedekleyip iso dosyasýný yazdýrdým ama kurmak istediðimde sürüm
> > notlarý çýkýyor kurulum baþlamýyor ne yapayým
>
>
> sistemi cd-rom dan baþlatýnca mý sürüm notlarý geliyor? yoksa
> windowstayken cdyi takýnca mý?
> biraz daha detaylý yazar mýsýnýz? ben anlayamadým...
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/f20215d8/attachment.htm
 

Cevap