03 Ara 2006 Paz 22:57 tarihinde, Akýn Ömeroðlu þunlarý yazmýþtý: > Faik bey komut bende de sonuç vermedi
Denediðiniz için teþekkürler. > eðer elimizde olan paketleri > sýralamak gibi bir þansýmýz varsa bunu nasýl yapacaðýmýzý söylerseniz eleme > yöntemiyle bulabiliriz belki... Eðer bir sonuç vermediyse, elinizdeki paketlerde bir sorun yok demektir. Hatalý dosyalarý bulursak ancak bir anlamý olacaktýr. Saygýlar, - Faik
