03 Ara 2006 Paz 22:57 tarihinde, Akýn Ömeroðlu þunlarý yazmýþtý: 
> Faik bey komut bende de sonuç vermedi 

Denediðiniz için teþekkürler.

> eðer elimizde olan paketleri 
> sýralamak gibi bir þansýmýz varsa bunu nasýl yapacaðýmýzý söylerseniz eleme
> yöntemiyle bulabiliriz belki...

Eðer bir sonuç vermediyse, elinizdeki paketlerde bir sorun yok demektir. 
Hatalý dosyalarý bulursak ancak bir anlamý olacaktýr.

Saygýlar,
- Faik

Cevap