S.Çaðlar Onur wrote: > 04 Ara 2006 Pts 00:50 tarihinde, Nihad Karslý þunlarý yazmýþtý: > >> boþver sen anlama ama dün bana mesaj cekip arkasýndan mail serveri >> kapatanlar anlamýþtýr haklýsýn koðokluk oldu ama ben koparmadým mesaj >> ceki yanýt bekleyen zatý muhreremler serveri kapadýlar. bu arada >> isimlere takmayýn çünkü ben kimseyi isminden ünvanýndan dolayý takmam >> adam olanýda yüregimde taþýrým. >> > > Liste ile ilgili olmayan laflarýnýz, gereksiz laf kalabalýðýnýz, listede > gereksiz tartýþma yaratmanýz sebebi ile listeden uzaklaþtýrýldýnýz ve tekrar > üye olmanýz yasaklandý. > Eleþtirilerin, teþhisin haklý. Ýlk ve son uyarýsý oldu diyeceðim ama, tedavi þeklinde uyarý bile yok.
Kaybetmek kolay, kazanmak zor. Hele insaný.. Klavyeye yazmak kolay, insan derisine yazmak zor. Belli ki, bir hayal kýrýklýðý - duygusal bir gerilimi vardý arkadaþ'ýn.. Belki bir zaman sonra kendi piþman olacaktý söylediklerine.. Olmuyor muyuz ? Sent klasöründe 10 yýllýk mektuplarým var, bazen bakar gülerim. Geri dönüþ yolunu kapatmak hele.. Insanlarý amelleri ile, amelleri niyetleri ile deðerlendirmek büyüklüktür diye bilirim ben. Çocuk büyütürken çok þey öðreniyor insan.. Yanlýþlarýný silmiyoruz, kýrmýzý kalemle iþaretliyoruz.. Silinince olmamýþ - yapýlmamýþ gibi olur, oysa altýnýn çizilmesi daha yararlý,-tekrarýnýn olmamasý için ( Yok, daha az olmasý için diyelim..) Bunlara da konu dýþý - gereksiz laf kalabalýðý diyebilirsin.. Güç sende, istersen atabilirsin de.. Cevap vermek zorunda da deðilsin, hatta büyümezse de sevinirim. Sadece bir uyarýydý, yapmazsam sizlere saygýmý eksiltmiþ olurdum. Bekir SONAT
