Mon, 4 Dec 2006 10:33:29 +0200, "Orkun Bozbeyli" <obozbeyli at gmail.com> :
> Ben Pisi için > http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumusayfasýnda > anlatýlan þekilde, ama ftp server oluþturma maksatlý deðil, yerel > depo oluþturdum (/home/samba/pardus-1.1). Buraya her sabah saat 04:00 > de güncellemeleri kontrol edip yüklüyor. > `/var/cache/pisi/packages/*' (No such file or directory) (G)rsync ile olusturdugunuz yerel depoyu anladigim kadariyla smb uzerinden de aga dagitiyorsunuz. Yalniz depo olarak kullandiginiz bilgisayarin guncel paketlerinin o dizine cekilmesi, depo bilgisayarinin kendi sistemininde kurulu olan paketlerin de otomatik guncellendigi anlamina gelmiyor. Tipki onu kullanan is istasyonlari gibi depo bilgisayari icin de guncellemeleri paket yoneticisi ile yapmaniz gerekiyor. Niye boyle uzun uzun anlattiniz derseniz, cache dizininin bos olmasi ya bu guncellemeleri yapmadiginiz ya da guncelleme sonrasi cache dizinini sildiginiz anlamina geliyor. Doruk -- FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693
