bilgisayarýmý her açtýðýmda internete baðlanabilmek için önceden su rootpass dhcpcd eth0
demem gerekiyor. bunun daha kýsa bir yolu yokmu? biryerlere komut eklesem de otomatik olarak o her açýlýþta bunu yapsa? bu konuda bana yardým edebilecek bir arkadaþým varsa sevinirim. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/7d7454f2/attachment.htm
