Pardus yapılandırma merkezini kullanmayı denermisiniz ? 04.12.2006 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmıÅ: > > bilgisayarımı her açtıÄımda internete baÄlanabilmek için önceden > su > rootpass > dhcpcd eth0 > > demem gerekiyor. bunun daha kısa bir yolu yokmu? biryerlere komut eklesem > de otomatik olarak o her açılıÅta bunu yapsa? bu konuda bana yardım > edebilecek bir arkadaÅım varsa sevinirim. > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > >
-- TCDD 3.Bölge MüdürlüÄü TaÅınmaz Mallar MüdürlüÄü Harita Mühendisi (232) 464 31 31/4458-4388 -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/03bf0734/attachment.htm
