pardon ama fazla bilgim yok yapýlandýrma merkezinde ne yapmam gerektiðini söyleyebilirmisiniz?
2006/12/4, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>: > > Pardus yapýlandýrma merkezini kullanmayý denermisiniz ? > > 04.12.2006 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmýþ: > > > > bilgisayarýmý her açtýðýmda internete baðlanabilmek için önceden > > su > > rootpass > > dhcpcd eth0 > > > > demem gerekiyor. bunun daha kýsa bir yolu yokmu? biryerlere komut > > eklesem de otomatik olarak o her açýlýþta bunu yapsa? bu konuda bana yardým > > edebilecek bir arkadaþým varsa sevinirim. > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > -- > TCDD 3.Bölge Müdürlüðü > Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü > Harita Mühendisi > (232) 464 31 31/4458-4388 > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061205/65c1c590/attachment.html
