Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. Özellikle grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir yerlerde, hatta bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu. Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık.
> On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote: > >Pardus; 2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb 'den > >kurulum yapılıyor mu? > > Evet USB'den kurulum mümkün. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
