Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. Özellikle 
grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir yerlerde, hatta 
bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu.
Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç 
açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık.


> On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote:
> >Pardus;  2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb 'den
> >kurulum yapılıyor mu?
> 
> Evet USB'den kurulum mümkün.
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap