14.01.2011 tarihli isoyu bende kurabildim. Fakat harici diski dizüstü bilgisayarda açabilirken, masaüstü bilgisayarlarda açamıyorum. Error 2 hatası alıyorum.
-----Original Message----- From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Aydın Deniz Şenler Sent: Sunday, January 16, 2011 2:46 PM To: [email protected] Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 2011 Beta 2 ve harici disk. Bugün yaptığım güncellemeler sonunda harici diske kurduğum 2011 çalışmaya başladı. > Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. > Özellikle grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir > yerlerde, hatta bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu. > Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç > açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık. > > > On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote: > > >Pardus; 2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb > > >'den kurulum yapılıyor mu? > > > > Evet USB'den kurulum mümkün. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
