14.01.2011 tarihli isoyu bende kurabildim. Fakat harici diski dizüstü 
bilgisayarda açabilirken, masaüstü bilgisayarlarda açamıyorum. Error 2 hatası 
alıyorum.



-----Original Message-----
From: [email protected] 
[mailto:[email protected]] On Behalf Of Aydın Deniz 
Şenler
Sent: Sunday, January 16, 2011 2:46 PM
To: [email protected]
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 2011 Beta 2 ve harici disk.

 Bugün yaptığım güncellemeler sonunda harici diske kurduğum 2011 
 çalışmaya başladı.

> Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım.
> Özellikle grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir
> yerlerde, hatta bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu.
> Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç
> açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık.
> 
> > On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote:
> > >Pardus;  2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb
> > >'den kurulum yapılıyor mu?
> > 
> > Evet USB'den kurulum mümkün.

_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap