Bugün yaptığım güncellemeler sonunda harici diske kurduğum 2011 çalışmaya başladı.
> Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. > Özellikle grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir > yerlerde, hatta bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu. > Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç > açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık. > > > On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote: > > >Pardus; 2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb > > >'den kurulum yapılıyor mu? > > > > Evet USB'den kurulum mümkün. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
