Merhabalar,
Üzerinde " ¨ " ya da " - " işareti bulanan "a" yazmanın kolay bir yolu var mıdır? Kolay yolu yoksa zor olana da razıyım. Windows illetinden kurtulalım... Hasan _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
