> W Donosach przeczytalem:

> Nie jest jasne, czy w zamian za pozostanie w rzadzie Leszek Balcerowicz
> dostal cos od AWS (mowilo sie o wycofaniu popieranych przez cale lub czesc
> AWS projektow 40-godzinnego tygodnia pracy, podniesienia cel, powszechnego
> uwlaszczenia, zakazu handlu w niedziele).

Bardzo prosze aby ktos z kraju wyjasnil, czy mam powyzsza tresc czytac jako
"wycofanie zakazu handlu w niedziele" czy "popieranie zakazu handlu w
niedziele".  A ile teraz wynosi w Polsce tydzien pracy?  Myslalem ze 40
godzin.

Ow zakaz handlu w niedziele jaki obowiazuje w Niemczech znalazlem jako
powazna dolegliwosc.
W USA handluje sie na okraglo, ale to nie znaczy, ze tydzien pracy jest
dluzszy.  Nawet tam, gdzie pracuje sie 42,5 godzin - zawsze daja minimum 5
godzin platnej przerwy.

A.M. Sikorski

Odpowiedź listem elektroniczym