On 30 Dec 99 at 9:35, Lukasz Salwinski wrote:

> a w trojce przeprowadzili wywiad z facetem z Lubania ktory stwierdzil ze na
> nowy rok potrzebna mu tylko wo'da. w tym celu uda sie zakupic rzeczona 'na
> mrowke' na slowacji. a jak sie pojawi milenijna pluskwa to ja zapije w trupa
> i juz...

   Cos podobnego! A to straszliwie daleko sie wybieral. Mojej
  Dolnoslazaka uwagi nie umknal bowiem fakt, ze Luban znajduje sie
  w poblizu granicy z Republika Czeska, a takze RFN. Naprawde
  wybieral sie na Slowacje?

> coz, mozna i tak Y2K zwalczac ;o)

   z noworocznym humorkiem

   Andrzej Szymoszek

   PS naprawde nie postanowilem sobie na Nowy Rok byc bardziej
     wnikliwym czlowiekiem...

Odpowiedź listem elektroniczym