W czwartek, 25 maja 2000 o godzinie 4:42 po poludniu
Pan Irek Zablocki napisal:

> (...)
> Mialem watpliwa przyjemnosc poznac kilku _brunatniakow_ roznej
> narodowosci i gdybym mial uzyc synonimow, to zaczalbym od
> faszystow, nacjonalistow a potem juz cala skala mozliwosci
> poczawszy od anty...inne niz moja narodowosc, religia, wyglad
> zwyczaje, zachowanie itd.

Czy moglbym prosic o wskazanie ktore konkretnie osoby piszace na
Poland-l sa faszystami i ktore konkretnie ich wypowiedzi o tym
swiadcza?

Czy anty-X (gdzie X to nazwa dowolnego narodu, religii, grupy
itp...), to nielubienie X, czy cos wiecej lub mniej?

Czy niechec do innych narodow charakteryzuje wszystkie narody
tak samo, czy sa narody, ktore wyjatkowo nie lubia innych
narodow?

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, czwartek, 25 maja 2000