On Sat, 27 May 2000 20:45:56 -0300, you wrote:

>Poczekam na pana wyjasnienia i przeprosiny za ataki na mnie i na innych. Mam
>te niezdrowa zasade: odplacam pieknym za nadobne - stosuje metody ktore sa
>stosowane wobec mnie. Jesli pan nie wie o czym mowie, wtedy nie mamy o czym
>rozmawiac ze soba.
>
>zb.
Czy mowi Pan o "atakach" ktore usprawiedliwiaja dzien 8 kwietnia roku
2000 kiedy to raczyl mnie Pan nazwac publicznie "durniem", czy tez
chodzi Panu o "ataki" poprzedzajace dzien 15 kwietnia roku 2000 gdy
raczyl sie Pan zwrocic do mnie per "kretynie bez zahamowan"?
Niech Pan wyszuka i zacytuje, uprzedzam, ze w tym wypadku wyjatkowo,
kto szuka ten nie znajdzie.
Podobnie chamskie techniki uzywaliscie Panowie wobec innych oponetow
na tej liscie. Niestety w moim wypadku trafila niezwykle tepa kosa na
kamien.
Nie trac Pan tez czasu na przeprosiny, reki Panu to nawet wirtualnie
nie podam.

Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym