Monarchia, swietny pomysl, tylko na Boga nie elekcyjna, to juz zesmy
przerabiali.
Najbardziej podobala by mi sie jakas mila dynastia, rozne historyczne
nazwiska mi przychodza do glowy: Tra,ba, Puzyna, Firlej, Wezyk, Ostatecznie
moglby byc nawet Zajaczek. Herby tez mamy ciekawe, Jelita, Ciolek,
Slepowron.... mozna wybierac.  Tylko  kto by sprawdzal parentele (czyli
lustrowal),  czy napewno wszystkie metryki chrztu  sa porzadku? I czy nikt
nikogo przez te 200 lat kiedy sprawy nie byly dogladane, nie dogonil w
zadnych chaszczach. Juz sobie wyobrazam te artykuly i manipulacje  w prasie
i w internecie, przed sejmem elekcyjnym. Panowie szlachta , na blonia,
szable w dlon,  l/uki w juki a l/upy wziac w troki( hmmm... kogo bysmy tu
oglosili szlachta?).... A Wajda do kamery...

TGIF a w dodatku 13, Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym